Danmarks Fiskeriforening Producent Organisation Hovedorganisation for danske fiskere. Bestyrelse og interne udvalg. Job Assistent til direktionen. Medlemsoplysningsskema lokalforening til DFPO. Kutterliste 09.03.2018 pdf. Kutterliste 09.03.2018 xlsx. Havne, fartøjer mm. Bestyrelse og interne udvalg. Job Assistent til direktionen. Medlemsoplysningsskema lokalforening til DFPO. Kutterliste 09.03.2018 pdf. Kutterliste 09.03.2018 xlsx. Havne, fartøjer mm. Tæt på organisationens medlemmer.

OVERVIEW

The web site fiskeriforening.dk currently has an average traffic classification of zero (the smaller the superior). We have parsed twenty pages inside the site fiskeriforening.dk and found fifty-six websites associating themselves with fiskeriforening.dk.

FISKERIFORENING.DK TRAFFIC

The web site fiskeriforening.dk has seen alternating amounts of traffic through the year.
Traffic for fiskeriforening.dk

Traffic ranking (by month) for fiskeriforening.dk

Traffic ranking by day of the week for fiskeriforening.dk

Bælternes Fiskeriforening

45 64 41 60 01. En sammenslutning af fiskeriforeninger på Fyn og øerne, samt det sydøstlige Jylland fra Snaptun til grænsen. En sammenslutning af fiskeriforeninger på Fyn og øerne, samt det sydøstlige Jylland fra Snaptun til grænsen. Bælternes Fiskeriforening blev stiftet den 13. 2005, og tager sig ud over det politiske arbejde af daglige opgaver for de enkelte fiskere.

DanFish International - DanFish

400 udstillere fra 20 lande. 14000 besøgende fra 50 lande. På en af verdens mest betydningsfulde messer for udstyr til fiskerierhvervet og et internationalt mødested for alle aktørerne på området. DanFish 2017 blev en af de helt store. Er du interesseret i at dykke dybere ned i besøgsstatistikken fra DanFish 2017 kan den hentes her. På messen kan du møde ca. 400 danske og internationale udstillere, som pr.

Fiskeriets Arbejdsmiljøråd Endnu en WordPress-blog

Hvad gør jeg efter en ulykke til søs? Forholdsregler ved krigsgasser og fjæsingstik. Kemi ombord Guiden for fiskeriet. Gode råd til fartøjer, der anvendes til industrifiskeri. fartøjer, der lejlighedsvis anvendes til industrifiskeri. Vejledning til eftervisning af flydeevne. Vejledning i forhold til farlige gasser. Log på Safety Management Systemet.

Fiskernes Fremtid

Hjælpe dig med at finde en læreplads. Lån fra Fiskernes Fremtid til indskud i virksomheden. Engangstilskud for førstegangsetablering op til kr. Der er brug for dig. Mød os på Fiskerimessen Danfish 2017 i Aalborg den 11. vi er i hal D.

Food Festival - 7. - 9. september 2018 ved Tangkrogen i Aarhus

Din søgning gav ikke noget resultat. Hvad er Food Festival? Følg med på Facebook. Få de seneste nyheder omkring Food Festival 2018. Tag med en tur på Food Festival 2017. Du kan overvære spændende maddebatter, kokkekampe og smage på hundredvis af forskellige lækkerier. For eksempel hotdogs lavet af de bedste kokke herhjemme, når de dyster ved det sagnomspundne Hotdog DM. Vi glæder os til at se dig - næste gang i september 2018.

Fritidsfiskerforbundet - Forside

Dansk Fritidsfiskerforbund er en landsorganisation for fritidsfiskere med 2000 medlemmer i 20 lokalforeninger. Vi får stadig tilgang af nye medlemmer der ønsker at blive organiseret.

WHAT DOES FISKERIFORENING.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fiskeriforening.dk Mobile Screenshot of fiskeriforening.dk Tablet Screenshot of fiskeriforening.dk

FISKERIFORENING.DK SERVER

Our crawlers detected that a lone root page on fiskeriforening.dk took one thousand and seventy-eight milliseconds to stream. I could not discover a SSL certificate, so I consider fiskeriforening.dk not secure.
46.31.17.50

We found that this website is employing the Apache/2.2.22 (Ubuntu) os.

SITE TITLE

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site fiskeriforening.dk states the following, "Danmarks Fiskeriforening Producent Organisation Hovedorganisation for danske fiskere." I saw that the website also stated " Medlemsoplysningsskema lokalforening til DFPO." They also said " Medlemsoplysningsskema lokalforening til DFPO."

ANALYZE SIMILAR WEBSITES

Fiskerikajen

Frisk fisk fra Kajen! I 1999 drog fiskeskipper Kim Christensen til Rungsted Havn fra Thyborøn, hvor han havde ernæret sig som fiskeskipper i 27 år, men dårlig ryg tvang ham til at søge nye græsgange. Det hele startede som et beskedent fiskeudsalg fra bagenden af en Toyota Hiace, men efterhånden er det blevet til fire topmoderne fiskeforretninger. Forretningen drives i dag af Kim Christensen og de to kokke Simon Prause og Jesper Redecker Hansen.

404 Error Page

Der opstod en fejl da du forsøgte at finde vores side. skyldes at du har gemt vores side under favoritter i din browser, og at dette link ikke længere fungerer. Og tilføj os til dine favoritter igen efterfølgende. Det kan også skyldes at du forsøger at få adgang til resourcer der er forbeholdt vores medlemmer. Er du logget ind? Om beskyttelse af private oplysninger.

Fiskeriportalen - Fiskerinæringens handelsportal

Hovde Maritim AS ble etablert i 1938 og leverer løsninger innenfor blant annet gear, motorer og båtu. En levende liste med fiskerprisene til de ulike fiskemottakene langs kysten. Prisene rapporteres av fiskere og mottakene selv. Her vil interne nyheter fra Fiskeriportalen bli publisert.

Fiskeri Endegrej - Danmarks bedste priser

dk - Danmarks bedste priser på fiskeri og endegrej. Svivler, hægter and låse. Torsk, sild og makrel forfang. Knive, Værktøj og Vægte. Fangstnet, Sænkenet, Ruser og Keepnet. dk og Fiskerishop Humlebæk er lukket.

Fiskeritidende.dk Erhvervsfiskeri udført af danske fiskefartøjer

Bliv annoncør på web og avis. dk Erhvervsfiskeri udført af danske fiskefartøjer. Team Rynkeby med Dansk Fisk. Åbent Skib HG 264 Ruth. Ombygning L 237 Dorte Rixen. HG 305 Tobis hjalp Karbak. Annoncør på web og avis. En dejlig dag at være på havet. HG 290 Andreas B er på vej hjem til Hirtshals efter dagens fiskeri, da Fiskeri Tidende får fat i Mic.